Webáruház túlélőcsomag

WEBÁRUHÁZ
KONVERZIÓS ÚTMUTATÓ

Ismerje meg hogyan szerezhet akár háromszor annyi vevőt webáruházával - azonos marketing költségek mellett!
MI MINDENT TARTALMAZ AZ ÚTMUTATÓ?
Több száz gyakorlati tanács a webáruház hatékonyságának növelésére
Több száz gyakorlati tanács a webáruház hatékonyságának növelésére
Egy átlagos webáruház több oldaltípusból több száz aloldalból áll, illetve maga a vásárlási folyamat is több lépcsős. Éppen ezért rengeteg hely van, ahol potenciális vásárlókat veszíthetünk ha webáruházunk nem megfelelően van kialakítva.



Milyen a jó webáruház design?
A jó design nem öncélú, támogatja a mondanivalót, illeszkedik a webáruházhoz, a termékkörhöz, sugallja a termék magas minőségét, bizalmat ébreszt… és még sorolhatnánk. A füzetben bemutatjuk a legfontosabb szempontokat példákkal illusztrálva, amelyekre oda kell figyelnünk a design kialakításánál.
Milyen a jó webáruház design?



Usability és használhatóság
Usability és használhatóság
A webáruház különböző oldaltípusainak mind-mind eltérő célja van (például meggyőzés, választás-segítés, keresés, navigáció). Egy jó design alkalmazkodik a különböző célokhoz, kellemes benyomást kelt és végig vezeti a látogatót a vásárlási folyamaton. A füzetben ezek mindegyikére mutatunk példát, továbbá azt is megmutatjuk miként növelhető vele a felhasználói bizalom.



Terméklistázó oldalak és a főoldal optimális kialakítása
Hány darab terméket lásson egyszerre a látogató egy oldalon, annak egy sorában? Melyik terméket jelenítsük meg először? Milyen termékinformációkkal találkozzon a listán? Ezek a dolgok mind-mind hatással vannak a vásárlói döntésre, s ezekre a kérdésekre egytől egyig választ adunk a füzetben.
Terméklistázó oldalak és a főoldal optimális kialakítása



Termékoldalak optimális kialakítása
Termékoldalak optimális kialakítása
A termékoldalak célja a meggyőzés, amit a tévhitekkel ellentétben nem csupán az alacsony árral lehet elérni. Az előnyök hangsúlyozása, a termékinformációk, a fotók, a vélemények, az értékelések, a szállítási információk nagymértékben befolyásolják a vásárlói döntést, ezért nem mindegy ezeket miként tálaljuk.



Kosár és pénztár optimális kialakítása
Aki eljut ezekre az oldalakra már igen komoly vásárlási szándékot mutat, ám még itt sem szabad hátradőlnünk és elengednünk a felhasználó kezét, hiszen itt igényli a legnagyobb segítséget. A füzetben megmutatjuk, milyen kötelező elemeket kell tartalmaznia ezeknek az oldalaknak, illetve miként növelhető velük az átlagos vásárlási érték.
Kosár és pénztár optimális kialakítása



Mobilra optimalizált webáruház
Mobilra optimalizált webáruház
Az információs technológia változásai a fogyasztói magatartásra is hatással vannak, amihez nekünk is alkalmazkodnunk kell. Az okostelefonok, tabletek elterjedésének köszönhetően már többféle eszközön kell egyidejűleg megjelennünk, ráadásul az sem mindegy hogyan. Az új eszközök újfajta designt és felépítést követelnek meg, amit füzetünkben be is mutatunk.



A/B tesztelés a gyakorlatban
Egy webáruház rengeteg információt szolgáltat az üzemeltetőjének ami segít bennünket, hogy folyamatosan optimalizálhassuk, s ezáltal hatékonyabbá tegyük. A technológia fejlődésének hála már valós időben tesztelhetünk különböző oldal variációkat, ajánlatokat, így reális képet kaphatunk a változtatások hatásáról. A füzetben bemutatjuk miket érdemes tesztelnünk egy webáruházban.
A/B tesztelés a gyakorlatban



A SZERZŐRŐL
Zajdó Csaba
Zajdó Csaba
Zajdó Csaba a WebShop Experts alapítójaként és ügyvezetőjeként évek óta a webáruházak fejlesztésével és tanácsadásával foglalkozik, a magyar e-kereskedelem fejlesztésének a szószólója. Nem csak tanítja a dolgokat, de cégén keresztül a gyakorlatban is igyekszik ezt a tudást megvalósítani.
MIBE KERÜL MINDEZ?

A Webáruház Konverziós Útmutató ára mindössze:

(további csomagkedvezmények elérhetőek)
Az ár nettó ár, az ÁFA-t nem tartalmazza