Webáruház túlélőcsomag

WEBÁRUHÁZ
STRATÉGIAI ÚTMUTATÓ

Ismerje meg a legjobb online stratégiákat és sokszorozza meg webáruháza sikerének esélyét!
MI MINDENT TARTALMAZ AZ ÚTMUTATÓ?
8 bizonyítottan működő e-kereskedelmi modell
8 bizonyítottan működő e-kereskedelmi modell
Bemutatásra kerül, hogy milyen e-kereskedelmi üzleti modellek működnek Magyarországon, melyekkel lehet és érdemes terméket forgalmazni, illetve a füzet igyekszik választ adni arra kérdésre, hogy biztosan a "klasszikus" webáruházas modell a legjobb választás a számunkra?



Értékesítési és marketing stratégiák
Mára már a webáruházak piacán is igen nagy a verseny, és nem elég a sikerhez pusztán az, hogy létezünk és jó a termék kínálatunk. A füzet igyekszik választ adni a kérdésre, hogy mi lehet a mi megkülönböztető tényezőnk, amitől tőlünk fognak a vevők vásárolni, és nem mástól!
Értékesítési és marketing stratégiák



Hogyan alkossunk stratégiát?
Hogyan alkossunk stratégiát?
A stratégia sokak számára valamilyen ködös, nehezen megfogható dolog, pedig a valóságban nagyon is logikus lépések sorozata. A füzet gyakorlati példákon keresztül igyekszik bemutatni a stratégiaalkotás folyamatát!



Az üzleti folyamatok megtervezése
Habár a legtöbb dolognak a tervezőasztalon kell eldőlnie, mégis a megvalósítás módja és hatékonysága (illetve annak hiánya) szokott a legfőbb kudarc tényező lenni. A füzet bemutatja, hogy hogyan lesz a stratégiából tényleges üzlet, és hogyan kell a kitalált útvonal alapján megtervezni az üzleti folyamatainkat!
Az üzleti folyamatok megtervezése



Üzleti tervezés, üzleti terv és részei
Üzleti tervezés, üzleti terv és részei
Ahogy Eisenhower is mondta anno: "A terv semmi, a tervezés minden!". Ebből sokan arra következtetnek, hogy elég mindent fejben tartani, és hogy az üzleti terv csak a befektető kereséshez szükséges. A valóságban egy jó üzleti tervre mindig szükség van, még ha az el is fér egy A4-es papíron! A füzet megmutatja, hogy mi is az, aminek valójában szerepelnie kell egy valóban hasznos üzleti tervben!



Trendek és lehetőségek Magyarországon
Várhatóan merre tart az elkövetkezendő években a magyar e-kereskedelmi piac, hol vannak a legnagyobb kihasználatlan lehetőségek, kinek érdemes (és kinek nem érdemes) 2013-ban webáruházat indítani Magyarországon - ilyen és ehhez hasonló kérdésekre is igyekszik választ adni a füzet!
Trendek és lehetőségek Magyarországon



A SZERZŐRŐL
Kis Ervin Egon
Kis Ervin Egon
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK) elnöke, e-kereskedelmi stratégiai tanácsadó. Szakmáját tekintve újságíró, ő hozta létre az első hazai internetes DVD-áruházat, a netpiac.hu-t. 2007 óta főleg e-kereskedelmi tanácsadóként dolgozik, rendszeresen tart előadásokat a témával foglalkozó konferenciákon, képzéseken.
MIBE KERÜL MINDEZ?

A Webáruház Stratégiai Útmutató ára mindössze:

(további csomagkedvezmények elérhetőek)
Az ár nettó ár, az ÁFA-t nem tartalmazza