Webáruház túlélőcsomag

WEBÁRUHÁZ
MARKETING ÚTMUTATÓ

Ismerje meg hogyan szerezhet vevőket webáruházára a legköltséghatékonyabb marketing eszközökkel!
MI MINDENT TARTALMAZ AZ ÚTMUTATÓ?
A 23 leghatékonyabb marketing eszköz bemutatása
A 23 leghatékonyabb marketing eszköz bemutatása
A sikeres internetes értékesítés egyik kulcsa, hogy folyamatosan új látogatókat tudjunk webáruházunkba csábítani, illetve fent tudjuk tartani meglévő vásárlóink érdeklődését. Ehhez mutatjuk be az általunk kiválasztott 23 leghatékonyabb marketing eszközt (úgymint a hírlevelek, a közösségi média, fax, eDM, SEO, affiliate stb.).



Sok tucat gyakorlati példa
Egytől egyig kipróbált marketing eszközöket mutatunk be számos hazai és külföldi példával annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb segítséget adjuk. Nem vagyunk hívei a pusztán elméleti tudásnak, nem az eszközök bemutatása a célunk, hanem, hogy megmutassuk azok igazán hatékony használatát.
Sok tucat gyakorlati példa



Hogyan legyünk elsők a keresőben?
Hogyan legyünk elsők a keresőben?
A keresőoptimalizálás az egyik legnépszerűbb online marketing eszköz. Ismerje meg füzetünk segítségével a speciálisan webáruházaknál alkalmazható technikákat, és legyen az Ön webáruháza az első a keresők organikus találati listáján. A füzetben lépésenként mutatjuk be egy webáruház keresőoptimalizálásának menetét.



Fizetett hirdetések optimális használata
A fizetett hirdetéseknek több fajtája is van, s a néphiedelemmel ellentétben költséghatékonyan is lehet őket alkalmazni. A legnépszerűbb eszköz, a Google Adwords kapcsán megmutatjuk, miként tudja alacsony költségek mellett hatékonyan beállítani és üzemeltetni kampányait.
Fizetett hirdetések optimális használata



A hírlevelezés művészete
A hírlevelezés művészete
Sokan tévednek amikor azt gondolják, a hírlevél manapság már elavult és nem hatékony. A hírlevelek még mindig csodákra képesek, mi pedig megmutatjuk miként lehet feliratkozóinkból minőségi látogatókat és vásárlókat generálni, illetve hogyan lehet kis befektetéssel hosszú távra letudni a hírlevelezést.



Hogyan hozzuk ki a maximumot a közösségi médiából?
A közösségi média az elmúlt évek legtöbbet emlegetett és legígéretesebbnek tartott marketing eszköze, s pontosan emiatt sok tévhit terjeng ezzel kapcsolatban. Füzetünkben bemutatjuk mely közösségi oldalakon érdemes jelen lennie, illetve miként használja ezeket az oldalakat látogatószerzésre, vásárlás ösztönzésre.
Hogyan hozzuk ki a maximumot a közösségi médiából?



Analitika, avagy a számok értelmezése
Analitika, avagy a számok értelmezése
Az online marketing legnagyobb előnye, hogy szinte mindent lehet mérni, amit csak akarunk. Ennek ellenére azonban a webáruházak tulajdonosai nem élnek ezzel a lehetőséggel, és nem elemzik webáruházuk adatait. Füzetünkben megmutatjuk milyen eszközt célszerű használnia, illetve melyek webáruháza kulcsmutatói.



A SZERZŐRŐL
Szántai Tibor
Szántai Tibor
Szántai Tibor a Professzionális WebShop SEO tudásanyag szerzője, számos konferencia előadója, a WebShop Experts marketingjének irányítója. Tibor a keresőkből származó vevőszerzésben, és a közösségi médiában mozog leginkább otthon.
MIBE KERÜL MINDEZ?

A Webáruház Marketing Útmutató ára mindössze:

(további csomagkedvezmények elérhetőek)
Az ár nettó ár, az ÁFA-t nem tartalmazza
MEGRENDELÉS
Választott modulok:
(pipálgasson, és nézze meg mennyibe kerül 2-3-4-5 modul összesen)

Válasszon ki legalább egy modult!
Kapcsolati adatok
Számlázási cím
Fizetési mód
Bankkártyás fizetés A Megrendelés gomb megnyomása után a CIB oldalára fog kerülni, ahol meg kell adnia bankkártyája adatait, mely után a vásárlás azonnal jóváhagyódik és egyből küldjük is a tudáscsomagot!
Banki átutalás A Megrendelés gomb megnyomása után egyből kapni fog egy értesítő emailt, mely tartalmazza a bankszámlaszámot ahová utalni kell a bruttó összeget. A pénz beérkezésekor egyből küldjük Önnek a tudáscsomagot!
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Minden anyagot digitális letölthető formában juttatunk el Önhöz a befizetése beérkezése után.