WEBÁRUHÁZ
INFORMATIKAI ÚTMUTATÓ
Ismerje meg hogyan hozhat optimális informatikai döntéseket webáruháza indításakor, és hozhatja ki pénzéből a maximumot!
MI MINDENT TARTALMAZ AZ ÚTMUTATÓ?
|
Miért kerül az egyik webáruház 10.000 Ft-ba, a másik 10 millióba?
Amikor webáruház indításán gondolkozunk két szempontot kell mérlegelnünk, mennyibe fog kerülni és mit tud majd. Ez a kettő azonban nem feltétlenül van egyenes arányosságban. Füzetünkben megmutatjuk a webáruházak különböző típusait, és azt, hogy mi okozza az árak eltérését.
|
Webáruház rendszerek összehasonlítása
A hazai piacon számos megoldás létezik a webáruházak kapcsán, az ingyenestől egészen a több milliósig. A füzetben bemutatjuk, hogy melyek azok a legfontosabb szempontok, amelyeket meg kell vizsgálnunk a döntés meghozatala előtt, és hogy milyen egy igazán jó webáruház motor.
|
|
|
Hogyan működik egy webáruház?
Milyen elemei vannak egy webáruháznak, és milyen folyamatok játszódnak le benne? Ezt a sokak által feltett kérdést is megválaszoljuk, illetve részletesen ismertetünk egy olyan webáruház struktúrát, mely a piacon jelen lévő áruházak 99%-át lefedi.
|
Biztonság és adatvédelem
Melyek egy webáruház gyenge és legsebezhetőbb pontjai? Hogyan lehet megoldani, hogy a vásárláshoz szükséges adatok (különösképpen a banki adatok) biztonságban cseréljenek gazdát? Milyen fizetési módok léteznek és ezek mekkora költséget jelentenek számunkra? Ezekre a kérdésekre mind-mind választ adunk a füzetben.
|
|
|
Kapcsolódó informatikai rendszerek
Beszerzés, készletezés, logisztika, vevőszolgálat, visszáru kezelése, számlázás, stb. – ezek mind-mind hangsúlyos folyamatok egy webáruháznál, melyeket kezelni kell. A füzetben részletesen megmutatjuk milyen folyamatokat kell informatikai rendszerekkel kezelni az elektronikus kereskedelemben.
|
Hírlevél küldés és hírlevél szoftverek
A webáruházaknál a siker egyik legfontosabb eleme a megfelelő kommunikáció, amelyhez szükségünk lesz egy jó hírlevél szoftverre. A folyamatos kommunikáció elengedhetetlen, ami viszont rendkívül időigényes tud lenni amennyiben azt nem automatizáljuk. A füzetben bemutatjuk miként érdemes felépítenünk hírleveleinket, hogyan időzítsük azokat, illetve milyen szoftverek közül választhatunk.
|
|
A SZERZŐRŐL
|
Zajdó Csaba
Zajdó Csaba a WebShop Experts alapítójaként és ügyvezetőjeként évek óta a webáruházak fejlesztésével és tanácsadásával foglalkozik, a magyar e-kereskedelem fejlesztésének a szószólója. Nem csak tanítja a dolgokat, de cégén keresztül a gyakorlatban is igyekszik ezt a tudást megvalósítani.
|
MIBE KERÜL MINDEZ?
A Webáruház Informatikai Útmutató ára mindössze:
Az ár nettó ár, az ÁFA-t nem tartalmazza
|